مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1398 ساعت 10:362019-03-26اجتماعي

آغاز روند بازسازی منازل مردم گنبدکاووس از صبح امروز


عبدالقدیر کریمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گنبدکاووس با اشاره به گذر کامل از وضعیت بحران در شهرستان گنبدکاووس، اظهار کرد: با تدابیر مسوولان، حمایت مردم و گروه های مردمی و خودجوش توانستیم این روزهای سخت را کم کم پشت سر بگذریم و به روزهای عادی نزدیک شویم.

وی با اشاره به باران های روزهای اخیر و نگرانی مردم بابت حجم سرریز آب پشت سدهای استان به ویژه سد گلستان، افزود: با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی حجم بارش های گنبدکاووس در این ایام نهایتا به 20 میلی متر خواهد رسید که نمی تواند تاثیر زیادی بر حجم آب پشت سدها بگذارد.

فرماندار گنبدکاووس با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان گنبدکاووس در مواجهه با سیل در مرحله پاکسازی معابر و منازل قرار دارد، خاطرنشان کرد: با دستور ویژه به شهرداری و آتش نشانی به آنها گفته ایم که در این مرحله نیز حضور جدی داشته و به کمک نیروهای مردمی، بسیج و هلال احمر بروند.

کریمی با بیان اینکه روند بازسازی منازل آسیب دیده مردم در گنبدکاووس از صبح امروز آغاز شده است، ادامه داد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم این مرحله را نیز با کمک و همکاری مردم هر چه زودتر به فرجام برسانیم و از شرمندگی مردم عزیزمان بیرون بیاییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز روند بازسازی منازل مردم گنبدکاووس از صبح امروز

آغاز روند بازسازی منازل مردم گنبدکاووس از صبح امروز