مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1398 ساعت 10:302019-03-26اجتماعي

2000 مسافر نوروزی گرفتار در کولاک در تکاب نجات یافتند


راهداران بیش از 2000 مسافر و گردشگر نوروزی را که شب گذشته -دوشنبه- در جاده های منتهی به این شهرستان گرفتار برف و کولاک شده بودند، - فرماندار تکاب گفت: راهداران بیش از 2000 مسافر و گردشگر نوروزی را که شب گذشته -دوشنبه- در جاده های منتهی به این شهرستان گرفتار برف و کولاک شده بودند، نجات دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه آذربایجان غربی علی مکرمی افزود: این مسافران نوروزی، سرنشینان بیش از 700 دستگاه خودرو بودند که در سه محور مواصلاتی تکاب - شاهین دژ، تکاب - دوراهی ایرانخواه و تکاب - تخت سلیمان به علت بارش برف و کولاک قادر به ادامه مسیر در این جاده ها نبودند.

وی بیان کرد: سه اکیپ از راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان در مدت دو ساعت این محورها را برف روبی و بازگشایی و خودروهای مسافران نوروزی را پس از امدادرسانی به ادامه مسیر هدایت کردند.

فرماندار تکاب اظهار کرد: خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک در محورهای مواصلاتی منتهی به تکاب فاقد زنجیرچرخ و تجهیزات سفر زمستانی بوده و به علت لغزندگی جاده ناشی از بارش برف بهاری از تردد در گردنه های سخت گذر مایین بلاغ و ایرانخواه و محور تخت سلیمان بازمانده بودند.

وی ادامه داد: این مسافران نوروزی از استان های مختلف کشور از جمله آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، اردبیل، زنجان، کردس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 مسافر نوروزی گرفتار در کولاک در تکاب نجات یافتند

2000 مسافر نوروزی گرفتار در کولاک در تکاب نجات یافتند