مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1398 ساعت 10:262019-03-26اجتماعي

مدیریت بحران فارس در حادثه سیل ضعیف عمل کرده است


محمدرضا رضایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: کشور بعد از حدود 20 سال خشکسالی در حال ورود به دوره ترسالی است که  این دوره باران های سیل آسا دارد.

 وی افزود: طبیعی است که در جای جای کشور باید دستگاه های متولی و مدیریت بحران، آمادگی کامل برای شرایط جدید و عبور از دوران خشکسالی به ترسالی را داشته باشند.

رضایی با اشاره به اینکه در سال های اخیر تجاوز به حریم رودخانه ها صورت گرفته است، افزود: به دلیل عدم لایروبی رودخانه ها و ساخت و سازهای غیرقانونی در حاشیه رودخانه ها بسیاری از شهرهای ما در سراسر کشور با تهدید سیل مواجه هستند.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان داشت: طبیعی است که مسوولان اجرایی و دستگاه قضایی باید در این شرایط برای مدیریت بحران دست به دست هم داده و کمک کنند، ضمن اینکه برای مقابله با باران های سیل آسا نیز باید آماده باشیم.

وی ادامه داد: در این هنگام، مدیر موفق باید شرایط جدید را بشناسد یعنی هم باید شرایط جدیدی را که بر کشور حاکم شده، بشناسد و هم توان حل آن را داشته باشد.

رضایی با اشاره به اینکه مدیرانی که در استان های شمالی تجربه سیل داشته اند می گویند شیراز در مدیریت بحران این حادثه ضعیف عمل کرده است، بیان کرد: حادثه ای غمبار در شیراز اتفاق افتاد که این اتفاق باید زنگ خطری برای تمام شهرها باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بحران فارس در حادثه سیل ضعیف عمل کرده است

مدیریت بحران فارس در حادثه سیل ضعیف عمل کرده است