مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1398 ساعت 10:202019-03-26اقتصادي

کاهش چشمگیر کشفیات سمندر، مارآبی و لاک پشت در نوروز 98


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور از کاهش 170 درصدی کشفیات لاک پشت و مار آبی در نوروز 98 خبر داد و گفت: امسال کشفیات سمندر صفر بود.

- سرهنگ جمشید محبت خانی در گفت وگو با ایسنا افزود: عرضه و کشفیات لاک پشت و مار آبی حدود 170 درصد کاهش یافته است و با حضور گسترده محیط بانان بحث پیشگیری تخلفات خرید و فروش گونه های ارزشمند با جدیت پیگیری شد.

وی تاکید کرد: قطعاً اطلاع رسانی ها در کاهش عرضه گونه های شاخص مثل سمندر، لاک پشت و مار آبی تاثیر بسیاری داشته است.

فرمانده یگان محیط زیست کشور با اشاره به اینکه در بهار 98 همراهی مردم ایران برای حفظ محیط زیست کشور چشمگیر بوده است، گفت: خوشبختانه تا صبح روز دوشنبه (پنجم فروردین) هیچ گزارش آتش سوزی در مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان محیط زیست در هیچ نقطه از کشور نداشتیم.

محبت خانی تاکید کرد: از شهروندان درخواست می کنیم که از روشن کردن آتش در مناطق بکر و عرصه های طبیعی خودداری کنند و اگر هم آتش روشن کردند، هنگام ترک محل از خاموش شدن آن اطمینان حاصل کنند.

وی در پایان با اشاره به همراهی محیط بانان استان های سیل زده مازندران و گلستان با مردم این مناطق گفت: تصاویری از محیط بانان به ویژه محیط بانان استان گلستان دریافت کردم که در کنار سایر نهادها، در حال کمک رسانی به هموطنان سیل زده بودند و حتی جیره غذایی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش چشمگیر کشفیات سمندر، مارآبی و لاک پشت در نوروز 98

کاهش چشمگیر کشفیات سمندر، مارآبی و لاک پشت در نوروز 98