مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1398 ساعت 10:162019-03-26سياسي

صیادان کوسه های کمیاب در چنگال دریابانان کیش/ کشف 11 هزار لیتر سوخت قاچاق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جزیره کیش، علی اصغر جمالی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک سال جدید و با اشاره به نامگذاری سال 98 با عنوان رونق تولید توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال، فرماندهی انتظامی و دریابانی کیش نیز بنابر حسب وظیفه، تمام توان خود را به کار گرفته و با هرگونه قاچاق در حوزه سوخت، کالا و صید غیرمجاز به شدت و با قاطعیت تمام برخورد می کند.

وی افزود: در این راستا با هوشیاری کامل گشت دریابانی کیش، یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق که از بنادر استان های اطراف در حال عبور از حوزه استحفاظی جزیره کیش بود شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی ویژه کیش با اشاره به دستگیری 5 خدمه این شناور و با بیان اینکه خدمه این شناور به طرز ماهرانه ای اقدام به ایجاد مخازن در کف و زیر شناور و جاسازی سوخت در این مخازن کرده بودند، تاکید کرد: با توانمندی و هوشیاری پرسنل دریابانی، این مخازن کشف و خدمه شناور دستگیر شدند.

جمالی با بیان اینکه این شناور حامل حدود 11هزار لیتر سوخت قاچاق بود، افزود: شناور یاد شده جهت فروش سوخت به شناورهای خارجی تصمیم به خروج از مرزهای کشور را داشت که توقیف شد.

وی تاکید کرد: تمامی شناورهایی که در سال 97 و 98 اقدام به قاچاق سوخت کرده بودند به استان های همجوار تعلق داشته و تنها از کریدور کیش برای ترد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیادان کوسه های کمیاب در چنگال دریابانان کیش/ کشف 11 هزار لیتر سوخت قاچاق

صیادان کوسه های کمیاب در چنگال دریابانان کیش/ کشف 11 هزار لیتر سوخت قاچاق