مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1398 ساعت 09:012019-03-26سياسي

رییس کمیسیون عمران مجلس: مدیریت بحران فارس در حادثه سیل ضعیف عمل کرده است


رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مدیرانی که در استان های شمالی تجربه سیل داشته اند می گویند شیراز در مدیریت بحران این حادثه ضعیف عمل کرده است.

- محمدرضا رضایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: کشور بعد از حدود 20 سال خشکسالی در حال ورود به دوره ترسالی است که  این دوره باران های سیل آسا دارد.

 وی افزود: طبیعی است که در جای جای کشور باید دستگاه های متولی و مدیریت بحران، آمادگی کامل برای شرایط جدید و عبور از دوران خشکسالی به ترسالی را داشته باشند.

رضایی با اشاره به اینکه در سال های اخیر تجاوز به حریم رودخانه ها صورت گرفته است، افزود: به دلیل عدم لایروبی رودخانه ها و ساخت و سازهای غیرقانونی در حاشیه رودخانه ها بسیاری از شهرهای ما در سراسر کشور با تهدید سیل مواجه هستند.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان داشت: طبیعی است که مسوولان اجرایی و دستگاه قضایی باید در این شرایط برای مدیریت بحران دست به دست هم داده و کمک کنند، ضمن اینکه برای مقابله با باران های سیل آسا نیز باید آماده باشیم.

وی ادامه داد: در این هنگام، مدیر موفق باید شرایط جدید را بشناسد یعنی هم باید شرایط جدیدی را که بر کشور حاکم شده، بشناسد و هم توان حل آن را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون عمران مجلس: مدیریت بحران فارس در حادثه سیل ضعیف عمل کرده است

رییس کمیسیون عمران مجلس: مدیریت بحران فارس در حادثه سیل ضعیف عمل کرده است