مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1398 ساعت 00:252019-03-25سياسي

آماده باش دستگاه های مسئول در پایتخت برای مواجهه با سیل احتمالی


با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید در عصر روز سه شنبه، همه دستگاه های مسئول استان تهران تا عصر روز چهارشنبه در آماده باش کامل خواهند بود.

- استاندار تهران تاکید کرد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید در عصر روز سه شنبه، همه دستگاه های مسئول استان تهران تا عصر روز چهارشنبه در آماده باش کامل خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران استان تهران که با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، در جمع خبرنگاران به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در مجموعه استانداری در زمینه پیشگیری و مواجهه با سیل در پایتخت پرداخت و اظهار کرد: از صبح دوشنبه ستاد مدیریت بحران در همه شهرستان های استان تهران تشکیل و تدابیری اتخاذ شد تا اگر خدای نکرده با جاری شدن سیل مواجه شدیم، پیش از وقوع این حادثه سیل با تقویت عوامل محافظ و کاهش عوامل خطر، خسارات احتمالی کاهش یابد.

وی گفت: بر اساس گزارشات واحدهای ستاد مدیریت بحران استان، الحمدلله فعلاً ظرفیت سدهای استان نیمه پر است و این سدها گنجایش ذخیره سازی بسیاری از حوضه های آبریز و سیلاب ها را دارند.

از سویی دیگر رودخانه هایی در نزدیکی شهر تهران قرار دارند که بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازآب منطقه ای و هواشناسی اگر به مدت 15 تا 20 دقیقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش دستگاه های مسئول در پایتخت برای مواجهه با سیل احتمالی

آماده باش دستگاه های مسئول در پایتخت برای مواجهه با سیل احتمالی