مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1398 ساعت 00:162019-03-25اجتماعي

هسته بارشی فردا به شرق استان تهران می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدرضا صوفیانی رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان تهران در جلسه ستاد بحران استاد تهران اظهار کرد: پیش بینی می شود وضعیت جوی فعلی تا چهارشنبه فعال باشد، شدت این سامانه از فردا قبل ظهر افزایش پیدا می کند و تا فردا غروب ادامه خواهد داشت.

وی افزود:در ارتفاعات استان تهران بارش برف و کولاک خواهیم داشت، اما این به معنای وقوع طوفان سهمگین نیست، ممکن است در بعضی از ساعات سرعت وزش باد به 20 متر بر ثانیه برسد.

  رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان تهران ادامه داد: این سامانه کل استان را درگیر خواهد کرد و از فردا غروب شدت این سامانه کاهش می یابد و به مرور زمان از آسمان تهران خارج می شود.

صوفیانی اضافه کرد: رودخانه های شمال تهران در ایجاد سیل و سیلاب دارای سابقه هستند و ممکن است با بارش 10 دقیقه باران رگباری سیل ایجاد شود، با توجه به اینکه زمان تمرکز سیلاب های تهران پایین است، پیشنهاد می شود آمادگی کاملی برای سیل داشت.

صوفیانی گفت: امروز بارش در غرب استان تهران شدت داشته و فردا شدت بارش شرق استان تهران، از فیروزکوه تا ورامین را هسته بارشی فراوانی دربرمی گیرد.

انتهای پیام/ی/الف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هسته بارشی فردا به شرق استان تهران می رسد

هسته بارشی فردا به شرق استان تهران می رسد