مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 18:502019-03-25اقتصادي

ضرورت توزیع متناسب سفر در کشور / بودجه سال 98 شهرداری ها خوب است


بودجه سال 98 شهرداری ها بودجه خوبی است و امیدواریم با پشتیبانی های لازم از سوی سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور سال آینده سال رونق تولید باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی جمالی نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه میزان تردد در استان مرکزی زیاد بوده و بسیاری از افراد برای رسیدن به مقصد از این استان عبور می کنند.

در نظر است که استان مرکزی به عنوان استان مقصد گردشگری معرفی شود.

با توجه به اینکه مقاصد گردشگری در کشور اندک هستند تردد زیاد به برخی استان های کشور بیشتر انجام شده و تراکم را بیشتر کرده و سبب بروز مشکلاتی می شود که در این رابطه باید بتوانیم توزیع متناسب سفر را در تمام استان های کشور داشته باشیم.

وی افزود: شهردار اراک پس از کش و قوس های زیاد معارفه شد و امیدواریم با همدلی و همراهی مجموعه شهرداری و شورای شهر بتوانیم توسعه خوبی را در اراک شاهد باشیم، خوشبختانه این حکم در یک بازه زمانی خوب صادر شد.

معاون عمرانی وزیر کشور تصریح کرد: متأسفانه در سال 97 به دلیل حذف تبصره 2 ماده 39، مساعدت های مربوط به شهرداری ها در سال گذشته ممکن نبود به همین دلیل بسیاری از شهرهای کوچک دچار مشکل شدند، اما خوشبختانه امسال این تبصره احیا شده و دیگر این مشکل وجود نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توزیع متناسب سفر در کشور / بودجه سال 98 شهرداری ها خوب است

ضرورت توزیع متناسب سفر در کشور / بودجه سال 98 شهرداری ها خوب است