مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 14:202019-03-25سياسي

وزیر بهداشت به دانشگاه های علوم پزشکی کشور آماده باش داد


وزیر بهداشت در ابلاغی به روسای دانشگاه های علوم پزشکی بر حضور فعال دانشگاه های علوم پزشکی بویژه دانشگاه های علوم پزشکی استان های درگیر در مناطق سیل زده تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن ابلاغ وزیر بهداشت به رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سایت وبدا به شرح زیر عنوان شده است: آغاز سال نو با افزایش چشمگیر نزولات آسمانی نشانه ای از رحمت الهی و شروع سالی پربرکت است.

مع الوصف، سیلاب ها و طغیان رودخانه ها مشکلات جدی را برای گروهی از هموطنانمان ایجاد کرده که همکاران محترم در دانشگاه های درگیر و نمایندگان اینجانب حداکثر تلاش را برای خدمات رسانی بهتر در این مناطق به عمل آورده اند.

در حال حاضر نیز این خدمات رسانی همچنان ادامه دارد.

اینجانب هم با حضور در برخی از مناطق سیل زده شاهد این کوشش و اهتمام بوده ام.

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی کشور، فعالیت این سامانه بارشی در اکثر مناطق ادامه داشته و بعضی از استان ها در روزهای آتی نیز در معرض خطر بروز سیلاب قرار دارند که در این میان می توان به استان های فارس، ایلام، کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، کرمان، بوشهر، لرستان و خوزستان اشاره کرد.

ضمن تأکید به همه رؤسای محترم، به ویژه دانشگاه های علوم پزشکی استان های صدرالاشاره به منظور حضور فعال در منطقه، انتظار می رود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت به دانشگاه های علوم پزشکی کشور آماده باش داد

وزیر بهداشت به دانشگاه های علوم پزشکی کشور آماده باش داد