مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 11:062019-03-25اقتصادي

گرانی؛ عیدی مسئولان اجرایی کشور به مردم!


محمدرضا آقایی؛* سال 97 به پایان رسیده و روز های آغازین 98 را سپری می کنیم و شاهد گرانی و وضعیت بد اقتصادی در کشور هستیم.

- آقایانی که آب خوردن را هم به برجام ربط می دادند، توضیح دهند چه شده که روزگار اقتصادی کشور سه سال پس از اجرای برجام این چنین تیره و تار شده است؟ گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو- محمدرضا آقایی؛* سال 97 به پایان رسیده و روز های آغازین 98 را سپری می کنیم و شاهد گرانی و وضعیت بد اقتصادی در کشور هستیم.

یکی از دغدغه های مردم در روز های واپسین سال گذشته باید تکاپوی خرید رخت نو و برنامه ریزی برای سفر نوروزی می بود، اما با بی تدبیری و عدم مسئولیت پذیری برخی مسئولین اجرایی کشور، دغدغه مردم تهیه یک یا دو کیلو گوشت برای مایحتاج روزانه چند روز اول سال و تهیه چند کیلو میوه برای پذیرایی از مهمان ها آن هم به قیمت هایی نجومی بود.

مسئولانی که به اصطلاح وظیفه تنظیم بازار را بر عهده دارند، در چند روز گذشته چنان مصاحبه هایی می کنند و قیمت ها را اعلام می کنند، گویی این صحبت ها دیگر نهایی و فصل الخطاب است، اما ظاهر ا خود این عزیزان هم به راستی صحبت هایشان اعتقادی ندارند، به طور مثال یکی از این مسئولان قیمت هرکیلو مرغ را 11500 تومان اعلام کرد، اما مرغ به قیمت هر کیلو 16000 تومان کمتر در سطح شهر یافت نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی؛ عیدی مسئولان اجرایی کشور به مردم!

گرانی؛ عیدی مسئولان اجرایی کشور به مردم!