مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 10:102019-03-25اجتماعي

در طبیعت چیزی به جز ردپا باقی نگذاریم و چیزی جز عکس بر نداریم


معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست در پیام تبریکی به مناسبت فرا رسیدن سال نو از مردم خواست در طبیعت چیزی به جز ردپا باقی نگذاریم و چیزی جز عکس بر نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید ظهرابی در این پیام از عموم مردم ایران که در ایام نوروز قصد عزیمت به نقاط مختلف کشور و حضور در عرصه های طبیعی را دارند، خواست رعایت قوانین حفاظت از محیط زیست را در این ایام مد نظر قرار دهند.

وی با اشاره به این موارد توضیح داد: حضور تمامی شهروندان در عرصه های طبیعی فرصتی برای شناخت مواهب الهی و لذت بردن از زیبایی های طبیعت در فصل بهار است.

لذا از شهروندان تقاضا داریم با همکاران اجرایی سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان جنگل ها و مراتع کشور که وظیفه حفاظت و پاسداری از مواهب خدادادی کشور را بر عهده دارند، کمال همکاری را داشته باشند.

ظهرابی افزود: محدودیت ها برای ورود به برخی عرصه ها مانند پارک های ملی، پناهگاه های حیات وحش و عرصه های مربوط با برخی طرح های حفاظت از منابع طبیعی، با هدف حفاظت و صیانت از عرصه های طبیعی اعمال شده اند و خواهشمندیم این محدودیت ها مورد توجه قرار گیرند.

معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ضرورت آلوده نکردن طبیعت با زباله تاکید کرد: حتماً در خودرو و وسایل سفر، کیسه زباله به همراه داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در طبیعت چیزی به جز ردپا باقی نگذاریم و چیزی جز عکس بر نداریم

در طبیعت چیزی به جز ردپا باقی نگذاریم و چیزی جز عکس بر نداریم