مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 04:062019-03-25بين الملل

خیزش اسرای فلسطینی در زندان نقب/ دو صهیونیست مجروح شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، اسرای فلسطینی در زندان صهیونیست ها واقع در صحرای نقب، بامداد دوشنبه در اعتراض به وضعیت نامناسب بندها و جداسازی اسرای مقاومت، - زندان صهیونیستی در صحرای نقب بامداد دوشنبه شاهد خیزش اسرای مقاومت بود که درپی آن دو صهیونیست و 16 زندانی فلسطینی مجروح شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، اسرای فلسطینی در زندان صهیونیست ها واقع در صحرای نقب، بامداد دوشنبه در اعتراض به وضعیت نامناسب بندها و جداسازی اسرای مقاومت، دست به خیزش و شورش زدند.

به نوشته وبگاه مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از مسئول رسیدگی به امور اسرای حماس، زندان نقب به میدان جنگ اسرای فلسطینی با واحد ضدشورش صهونیست ها تبدیل شده و آنها نیز برای مقابله با این خیزش درخواست نیروی کمکی و اعزام بالگرد داشته اند.

بر این اساس، اسرای مقاومت در زندان نقب موفق شدند که دو زندانبان صهیونیست را با استفاده از دو سلاح سرد دست ساز مجروح کنند که حال یکی از آنها بسیار وخیم بوده و به صورت اضطراری برای مداوا به بیمارستانی در شهر بئرالسبع منتقل شده است.

نیروهای یگان ضد شورش صهیونیستی نیز با استفاده از گازهای سمی، گلوله های جنگی و پلاستیکی به اسرای مقاومت حمله کرده که این باعث خشن تر شدن درگیری ها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیزش اسرای فلسطینی در زندان نقب/ دو صهیونیست مجروح شدند

خیزش اسرای فلسطینی در زندان نقب/ دو صهیونیست مجروح شدند