مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 فروردین 1398 ساعت 12:252019-03-24سياسي

برگزاری مسابقات بین المللی قرآن سرمایه گذاری فرهنگی است


نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم، در شرایط تحریم های ظالمانه آمریکا را تریبونی برای تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری سی وششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، زهرا سعیدی مبارکه اظ ر کرد: تمسک مسلمانان به قرآن کریم به عنوان کتاب مشترک عامل وحدت و اتحاد کشورهای اسلامی است.

نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: کلام الله مجید کتاب مشترک مسلمانان است و هیچ مشابهی نداشته، ندارد و نخواهد داشت و هر آنچه ما داریم از قرآن است و هزینه کردن در این مسیر را نباید به عنوان هزینه تلقی کرد، بلکه نوعی سرمایه گذاری فرهنگی محسوب می شود.

وی اظهار کرد: برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم در راستای ذخیره و افزایش سرمایه معنوی است و حاضران در این مسابقات چه مهمان، میزبان و شرکت کنندگان نور چشم و عزیز ما هستند.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس دهم با اشاره به لزوم برنامه ریزی صحیح و آبرومندانه برای سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن برای اعتلای نام ایران اسلامی متذکر شد: به نظر من برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم با توجه به تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه ای که هیچ منطقی در جهان آن را نمی پذیرد می تواند برای جمهوری اسلامی ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات بین المللی قرآن سرمایه گذاری فرهنگی است

برگزاری مسابقات بین المللی قرآن سرمایه گذاری فرهنگی است