مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 فروردین 1398 ساعت 11:062019-03-24دانش

پیشرفت قطب های علمی نیاز به زمان دارد/ آینده پژوهش های علمی کشور روشن است


منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری غلامی در خصوص عملکرد نامطلوب قطب های علمی در دانشگاه ها، اظهار کرد: با توجه به اینکه قطب های علمی در دانشگاه ها شکل می گیرند باید یک سری مشخصات و چارچوب های علمی داشته، - پیشرفت قطب های علمی نیاز به زمان دارد/ آینده پژوهش های علمی کشور روشن است وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: از آنجا که در قطب های علمی سابقه طولانی نداریم، پیشرفت چشمگیر در این حوزه زمان بر خواهد بود.

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری غلامی در خصوص عملکرد نامطلوب قطب های علمی در دانشگاه ها، اظهار کرد: با توجه به اینکه قطب های علمی در دانشگاه ها شکل می گیرند باید یک سری مشخصات و چارچوب های علمی داشته، در یک موضوع تخصصی کار کنند و معمولا ادامه کارشان بستگی به گزارشی دارد که از عملکردشان ارایه می کنند.

وی ادامه داد: این قطب ها زیرمجموعه معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم هستند و عموما در حوزه های علمی نظری فعالیت می کنند، در واقع بیشتر به تولید علم می پردازند و در حوزه یافته های جدید علمی دستاورد هایی دارند و در بحث فناوری عموما دستاوردی نداشته اند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: البته بعضی از دانشگاه های ما که به عنوان دانشگاه برتر از لحاظ علمی و سابقه طولانی در حوزه دانشگاه و علم دارند، مطرح هستند، تلاش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت قطب های علمی نیاز به زمان دارد/ آینده پژوهش های علمی کشور روشن است

پیشرفت قطب های علمی نیاز به زمان دارد/ آینده پژوهش های علمی کشور روشن است