مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 20:162019-03-23اقتصادي

مدیرکل راهداری استان اصفهان: افزایش 6 درصدی تردد در محورهای استان اصفهان


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: بر اساس آخرین آمار ارسال شده از مرکز مدیریت راه های استان اصفهان تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان به نسبت مدت مشابه سال گذشته 6 درصد رشد نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان مهدی خضری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در محورهای استان اصفهان 8 میلیون و 154 هزار و 724 مورد بوده است .

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: تعداد وسایل نقلیه ورودی به استان اصفهان در دوم فروردین ماه سال جاری یک میلیون و 413 هزار و 731 مورد و تعداد وسایل  نقلیه خروجی از استان اصفهان  یک میلیون و 497 هزار و 356  مورد گزارش شده است .

وی با اشاره به فعالیت شبانه روزی ناوگان حمل ونقل عمومی استان اصفهان و نظارت ویژه بر نحوه فعالیت آنان اضافه کرد: از 25 اسفند ماه تا 2 فروردین ماه 22 هزار و 797 سفر انجام و 278 هزار و 274مسافر از استان اصفهان به اقصی نقاط کشور جابه جا شده اند.

خضری گفت: بیشترین تعداد سفر ثبت شده مربوط به 28 اسفندماه سال گذشته بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان در ادامه از مسافران و به ویژه رانندگان وسایل نقلیه شخصی و عمومی خواست قوانین و مقررات و نکات ایمنی را برای داشتن سفری خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل راهداری استان اصفهان: افزایش 6 درصدی تردد در محورهای استان اصفهان

مدیرکل راهداری استان اصفهان: افزایش 6 درصدی تردد در محورهای استان اصفهان