مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 20:162019-03-23حوادث

امدادرسانی به 60 هزار حادثه دیده سیل در گلستان/استقرار 6 بالگرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر پیوندی پس از بازدید از مناطق سیل زده استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمعیت هلال احمر از آغاز بحران در گلستان با به کارگیری تمام توان خود تا به امروز به 60 هزار نفر در گنبدکاووس، - رییس جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی به 60 هزار حادثه دیده سیل در گلستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر پیوندی پس از بازدید از مناطق سیل زده استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمعیت هلال احمر از آغاز بحران در گلستان با به کارگیری تمام توان خود تا به امروز به 60 هزار نفر در گنبدکاووس، آق قلا و گمیشان امدادرسانی کرده است.

وی از اعزام 6 فروند بالگرد هلال احمر به استان گلستان خبر داد و افزود: از ابتدای امروز تاکنون 50 سورتی پرواز انجام شده واقلام امدادی به مناطق سیل زده استان گلستان ارسال شده است.

پیوندی ادامه داد: ارتفاع سیل در برخی از نقاط به یک تا دو متر می رسد و موجب بروز مشکلاتی برای مردم شده است لذا از آن ها می خواهیم خانه های خود را تخلیه و به محل های اسکان اضطراری بروند.

رییس جمعیت هلال احمر گفت: نیرو های مردمی، سپاه و بسیج برای امدادرسانی به سیل زدگان همکاری خوبی با نیرو های هلال احمر داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 60 هزار حادثه دیده سیل در گلستان/استقرار 6 بالگرد

امدادرسانی به 60 هزار حادثه دیده سیل در گلستان/استقرار 6 بالگرد