مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 17:462019-03-23بين الملل

قطر: هر گونه حاکمیت اسراییل بر جولان باطل است


وزارت خارجه قطر در بیانیه ای، مخالفت خود با اظهارات «دونالد ترامپ» رییس جمهور آمریکا در خصوص به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی های جولان اشغالی را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، قطر در بیانیه ای با اظهارات ترامپ درباره جولان اشغالی واکنش نشان داده و مخالفت خود با هر گونه نقض قطعنامه های بین المللی در این باره را اعلام کرد.

در بیانیه وزارت خارجه قطر آمده است: قطر تأکید می کند که کمک به رژیم اشغالگر اسراییل برای نقض قطعنامه های سازمان ملل درباره بلندی های جولان اشغالی به خصوص قطعنامه شماره 497 مربوط به سال 1981 هرگز این حقیقت که جولان یک سرزمین عربی اشغالی است، تغییر نخواهد داد .

به نوشته روزنامه قطری الشرق ، در این بیانیه اشاره شده است که تحمیل قوانین و حاکمیت اسراییل بر جولان باطل است و هیچ گونه وجهه قانونی ندارد.

وزارت خارجه قطر همچنین بر ضرورت پایبندی رژیم اشغالگر به قطعنامه های سازمان ملل برای عقب نشینی از اراضی اشغالی عربی از جمله بلندی های جولان تأکید کرده و آورده است که هر گونه اقدام یکجانبه برای به رسمیت شناختن حاکمیت اسراییل بر جولان، مانعی بزرگ در برابر صلح در منطقه است.

دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا شامگاه پنجشنبه گذشته اعلام کرد که وقت آن فرا رسیده که ایالات متحده به طور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر: هر گونه حاکمیت اسراییل بر جولان باطل است

قطر: هر گونه حاکمیت اسراییل بر جولان باطل است