مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 17:312019-03-23اجتماعي

رییس اداره پیش بینی هواشناسی قم مطرح کرد پیش بینی بارش باران در قم


رییس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی شاهد بارش باران، رگبار و رعد برق در استان خواهیم بود.

- محمدرضا قاضی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پیش بینی وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف در برخی ساعات افزایش ابر و گاهی وزش باد است.

وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم چهار درجه و 20 درجه است، ادامه داد : امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعت 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رییس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

حداقل و حداکثر دما در قم چهار درجه و 20 درجه است، فردا آب و هوای استان نیمه ابری به تدریج افزایش ابر در برخی ساعات بارش باران است.

قاضی با بیان اینکه در روز دوشنبه آسمان استان قم نیمه ابری تا ابری است، گفت: در این روز در بعضی از ساعات شاهد رگبار و رعد و برق در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز دوشنبه جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر 45 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان چهار درجه و 16 درجه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره پیش بینی هواشناسی قم مطرح کرد پیش بینی بارش باران در قم

رییس اداره پیش بینی هواشناسی قم مطرح کرد پیش بینی بارش باران در قم