مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 16:352019-03-23اجتماعي

افزایش توان عملیاتی اولویت پلیس در سال 98 است


نیروی انتظامی با تمام توان آماده خدمت رسانی و حفظ امنیت مردم هستند و در این راه شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم کرده است.

- فرمانده ناجا گفت : نیروی انتظامی با تمام توان آماده خدمت رسانی و حفظ امنیت مردم هستند و در این راه شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین اشتری اظهارکرد: امروز نیروهایی که در نیروی انتظامی خدمت می کنند با نشاط و روحیه انقلابی مشغول خدمت رسانی هستند و حتما از تجربیات گذشتگان نیز استفاده می کنند که این باعت موفقیت آنان می شود.

وی افزود: یکی از اولویت های پلیس در سال آینده افزایش توان اجرایی و عملیاتی پلیس و رسیدگی به معیشت کارکنان این نیرو است که شبانه روز در حال خدمت رسانی هستند و روحیه قناعت و مناعت طبع دارند.

فرمانده ناجا در ادامه گفت: نیروی انتظامی با تمام توان آماده خدمت رسانی به مردم است و وظیفه خود می داند که از جان، مال، ناموس و آبروی مردم حفاظت کند و در این مسیر شهدا و جانبازانی را تقدیم کرده که گویای این ادعاست .

اشتری تاکید کرد: امیدوارم در سال98 بتوانیم مانند سال های قبل و بیشتر خدمت رسانی کنیم و سرباز خوبی برای ولایت باشیم.

وی با اشاره به سفرهای نوروزی و افزایش سفرهای جاده ای گفت: امسال شاهد کاهش حوادث و تلفات جاده ای بوده ایم و امیدوارم این روند کاهشی تداوم داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش توان عملیاتی اولویت پلیس در سال 98 است

افزایش توان عملیاتی اولویت پلیس در سال 98 است