مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 16:102019-03-23اقتصادي

توزیع سبد غذایی و کمک نقدی به مددجویان گرفتار سیل


رییس کمیته امداد از اختصاص سبد غذایی و کمک نقدی به خانواده های مددجویان سیل زده در استان های شمالی خبر داد و گفت: براساس تدابیر قبلی، منازل مددجویان امداد تحت پوشش بیمه حوادث است و تمام خسارات وارده به طور کامل جبران خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدپرویز فتاح با تشریح خدمات کمیته امداد به مددجویان سیل زده در استان های گلستان، مازندران و خراسان شمالی گفت: امروز از کمک های مردمی و امدادی یک میلیارد تومان به خانواده های گلستانی پرداخت می شود و خانواده های یک نفره 300 هزار تومان، دو نفره 400 هزار تومان، سه نفره 500 هزار تومان، چهار نفره 600 هزار تومان و پنج نفر به بالا 700 هزار تومان دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه براساس تدابیر اندیشیده شده، منازل مددجویان امداد همه ساله تحت پوشش بیمه حوادث قرار می گیرد، اظهارکرد: بیمه حوادث بیمه منازل مسکونی مددجویان شهری 35 میلیون تومان و منازل روستایی 25 میلیون تومان است همچنین بیمه اثاثیه منزل مددجویان شهر و روستا 15 میلیون تومان است و با توجه به این امر، خسارات وارده از سیل به طور کامل جبران خواهد شد.

رییس کمیته امداد از توزیع بسته غذایی برای مددجویان گرفتار در سیل خبر داد و تاکید کرد: بسته های غذایی به ارزش 400 هزار تومان بین خانواده های آسیب دیده تحت حمایت خراسان شمالی در حال توزیع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع سبد غذایی و کمک نقدی به مددجویان گرفتار سیل

توزیع سبد غذایی و کمک نقدی به مددجویان گرفتار سیل