مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 16:062019-03-23اقتصادي

فارس خبر می‎دهد استقبال گردشگران نوروزی از اتوبوس زنجانگردی


اتوبوس زنجان گردی ویژه مسافران و گردشگران نوروزی که با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شهرداری زنجان راه اندازی شده با استقبال خوب مسافران نوروزی مواجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، طرح ابتکاری تور گردشگری  زنگان یوردو به همت شهرداری زنجان و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان به منظور معرفی جاذبه های گردشگری استان و همچنین افزایش زمان توقف گردشگر راه اندازی شده است.

تور گردشگری زنگان یوردو از دوم فروردین تا دوازدهم فروردین ماه با اختصاص یک واحد اتوبوس دو طبقه به مسافران برای بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری زنجان فعالیت می کند.

در نخستین روز از راه اندازی این اتوبوس استقبال بی نظیری از سوی مردم برای بازدید از امکان تاریخی صورت گرفته است.

شهردار زنجان در همین باره به خبرنگار فارس گفت: امسال برای نخستین بار اتوبوس گردشگری با لباس فرم گردشگران را در ایام نوروز از میدان بسیج تا داخل شهر به صورت رایگان انتقال خواهند داد.

مسیح الله معصومی با بیان اینکه اتوبوس گردشگری هر روز از  میدان بسیج از ساعت 16 تا 19 در خدمت گردشگران و شهروندان زنجانی است، تصریح کرد: حضور راهنمایان گردشگری در این اتوبوس ها فرصت مغتنمی برای گردشگران و دوستداران اماکن تاریخی است تا اطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس خبر می‎دهد استقبال گردشگران نوروزی از اتوبوس زنجانگردی

فارس خبر می‎دهد استقبال گردشگران نوروزی از اتوبوس زنجانگردی