مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 15:262019-03-23سياسي

نقش مهم گردشگری در ایجاد صلح و دوستی/ تعامل سازنده در ارائه مطلوب خدمات گردشگری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، غلامرضا میثاقیان ظهر امروز سوم فروردین 98 در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی از نظر جغرافیا و شرایط آب و هوایی، جاذبه های طبیعی و تاریخی، معماری، صنایع دستی یکی از قطب های گردشگری مهم کشور به شمار می رود، اظهار داشت: با توجه به وجود ظرفیت های غنی تاریخی، فرهنگی و طبیعی در منطقه آذربایجان شرقی معرفی جامع و گسترده این ظرفیت ها امری ضروری است.

وی افزود: با توجه به شهرت جهانی شهر تاریخی تبریز با تداوم تقویت ظرفیت های گردشگری آن می توان چرخه اقتصادی منطقه را به واسطه صنعت گردشگری رونق بخشید.

ناظر عالی ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور در ادامه با اشاره نقش مهم گردشگری در ایجاد صلح و دوستی، اظهار داشت: گردشگری یعنی تعامل میان انسان ها به همین خاطر گردشگری تنها صنعتی است که به طور مستقیم با صلح، آرامش و دوستی میان انسان ها و فرهنگ ها در ارتباط است.

  وی با اشاره به اینکه توسعه روابط کشورها با یکدیگر، ارتقای رفاه مادی و سطح آموزش، ایجاد فرهنگ صلح، آشتی و گسترش امنیت در جهان را در پی دارد، گفت: گردشگری یکی از مهم ترین پدیده های اقتصادی و اجتماعی دنیای مدرن است که به واسطه آن گردشگران تجربیات و دانش نو را از تعامل با دیگر فرهنگ ها، مناطق و کشورها کسب می کنند؛ اهمیت نگهدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم گردشگری در ایجاد صلح و دوستی/ تعامل سازنده در ارائه مطلوب خدمات گردشگری

نقش مهم گردشگری در ایجاد صلح و دوستی/ تعامل سازنده در ارائه مطلوب خدمات گردشگری