مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 15:202019-03-23اقتصادي

ناوگان امدادی ایران خودرو به مناطق سیل زده اعزام شد


نیروها و ناوگان خدمات پس از فروش ایران خودرو در منطقه سیل زده شمالی کشور حاضر شدند تا در کمترین زمان در خصوص خدمت رسانی در محل یا انتقال خودروهای آسیب دیده از سیل به تعمیرگاه های مجاز اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گروه صنعتی ایران خودرو، هاشم یکه زارع - مدیرعامل این گروه صنعتی - گفت: در حال حاضر طرح امداد نوروزی در کل مسیرهای مواصلاتی کشور در حال انجام است، اما با توجه به شرایط اضطراری به وجود آمده در مناطق سیل زده، به منظور هم افزایی در خدمات رسانی به سیل زدگان گلستانی، ناوگان ویژه امدادی ایران خودرو به منطقه اعزام شده و به محض وصول، برای تعمیر خودروهای آسیب دیده از سیل اقدام خواهد شد.

وی افزود: ناوگان اعزامی شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو متشکل از 14 دستگاه امدادرسان شامل چهار دستگاه امداد سریع، یک دستگاه امداد پلاس، سه دستگاه ویژه حمل، دو دستگاه ویژه حمل دکل دار و چهار دستگاه خودرو دو منظوره، هم اکنون در مسیر گلستان هستند و تا ساعاتی دیگر خدمات خود را آغاز خواهند کرد.

یکه زارع خاطر نشان کرد: رسیدگی به خودروهای آسیب دیده در سیل و تسریع در روند بهبود شرایط حمل و نقل در مناطق خسارت دیده از اهداف عملیاتی این ناوگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگان امدادی ایران خودرو به مناطق سیل زده اعزام شد

ناوگان امدادی ایران خودرو به مناطق سیل زده اعزام شد