مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 12:552019-03-23فرهنگي

کشف اثری دیگر از «ون گوگ»


تابلو نقاشی شقایق که در موزه «هارتفورد» نگهداری می شود در حالی به عنوان یکی از آثار «ون گوگ» شناخته شد که محققان تصویر دیگری نیز در پس این نقاشی کشف کردند.

- تابلو نقاشی "شقایق" که در موزه  هارتفورد نگهداری می شود در حالی به عنوان یکی از آثار ون گوگ شناخته شد که محققان تصویر دیگری نیز در پس این نقاشی کشف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آرت نیوزپیپر، هویت تابلوی طبیعت بی جانی که در موزه شهر هارتفورد ایالت کنتیکت نگهداری می شود پس از دهه ها مشخص شد.

این تابلو نقاشی که 30 سال در انبار نگهداری می شد نه تنها به عنوان یکی از آثار ون گوگ شناخته شده است، بلکه کارشناسان آثار هنری ون گوگ در موزه آمستردام تأیید کردند تصویر پنهانی دیگری در پس این گلدان شقایق وجود دارد.

این موضوع نشان می دهد، ون گوگ به منظور صرفه جویی از یک پارچه دومرتبه برای نقاشی کشیدن استفاده کرده است.

پیش از این تابلوی دیگری با موضوع طبیعت بی جان که میوه و بلوط نام دارد و در موزه هنرهای زیبا سانفرانسیسکو نگهداری می شود، به عنوان یکی دیگر از آثار ون گوگ شناخته شد.

قدمت این تابلوی نقاشی طبیعت بی جان که پس از بررسی های متعدد کارشناسان در زمینه های مختلف از قبیل نوع پارچه، نحوه رنگ آمیزی و سبک نقاشی جزو مجموعه آثار ون گوگ قلم داد می شود به اوایل تابستان سال 1886، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف اثری دیگر از «ون گوگ»

کشف اثری دیگر از «ون گوگ»