مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 10:302019-03-23ورزشي

98 ؛ سال سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس


تا اینجای کار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توسط کارشناسان رسمی قیمت گذاری شدند اما این قیمت هنوز توسط هیات واگذاری سازمان خصوصی سازی مورد بررسی قرار نگرفته که تایید یا رد شود و خیلی ها منتظرند ببینند قیمت چقدر است و چه کسانی این دو باشگاه را می خرند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال 1394 بود که هیأت وزیران مصوبه ای را تأیید کرد که طبق آن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، بنگاه های فرهنگی محسوب و در نتیجه نباید به بخش خصوصی واگذار شوند.

اما در همان زمان هم بسیاری معتقدند که این دو باشگاه جنبه ورزشی دارند، نه فرهنگی.

در نتیجه طی این سال ها با این استدلال که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از سوی هیأت دولت به عنوان بنگاه فرهنگی شناخته شدند واگذاری آن ها به بخش خصوصی امکانپذیر نبود، مگر اینکه هیأت دولت بر مصوبه خود، بازنگری می کرد و آن مصوبه را تغییر می داد، در آن صورت این دو باشگاه می توانستند به چرخه واگذاری برگردند.

در سال 1397 مسعود سلطانی فر - وزیر ورزش و جوانان - نامه ای به دولت ارسال کرد و خواهان خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شد.

بعد از این نامه زمزمه هایی از موافقت دولت با واگذاری استقلال و پرسپولیس شنیده شد و وزارت اقتصاد هم به همراه وزیر ورزش به هیأت دولت نامه نوشت و اعلام کرد که موافق این واگذاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

98 ؛ سال سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس

98 ؛ سال سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس