مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 فروردین 1398 ساعت 09:012019-03-23فرهنگي

چهارم فروردین ماه 98 برگزار می شود جشنواره نوروزی بهارگاه پهره در ایرانشهر


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: چهارم فروردین ماه 98 جشنواره نوروزی بهارگاه پهره در ایرانشهر برگزار می شود.

- مجتبی میرحسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: جشنواره نوروزی بهارگاه پهره، چهارم فروردین ماه امسال در بوستان نماز شهرداری ایرانشهر برگزار میشود.

  معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: اجرای موسیقی سنتی بلوچی، آیین دوچاپی، برگزاری نمایشگاه جانبی صنایع دستی، طبخ غذاهای سنتی، اجرای بازی های بومی محلی، شعرخوانی و نمایش طنز از بخش هایی از این جشنواره فرهنگی گردشگری است.

  وی با اشاره به اینکه این جشنواره با هدف معرفی آیین ها، آداب و رسوم منطقه پهره به گردشگران و مسافران نوروزی برگزار می شود، گفت: ایجاد نشاط اجتماعی با استفاده از خلاقیت مبتنی بر ذهن مردم منطقه، باعث پویایی فرهنگی خاصی شده است.

  میرحسینی با بیان اینکه باید از فرصت نوروز برای معرفی شایسته سیستان و بلوچستان استفاده کنیم، تصریح کرد: اقلیم طبیعی استان، طبیعت چهار فصل و جاذبه‎های گردشگری متنوع آن می‎طلبد تا سیستان و بلوچستان به مقصد جدید سفر مهمانان نوروزی تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارم فروردین ماه 98 برگزار می شود جشنواره نوروزی بهارگاه پهره در ایرانشهر

چهارم فروردین ماه 98 برگزار می شود جشنواره نوروزی بهارگاه پهره در ایرانشهر