مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 فروردین 1398 ساعت 18:012019-03-22اجتماعي

واریز بخشی از معوقات فرهنگیان از 5 فروردین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در حالیکه امسال نیز مانند سال هایگذشته آموزش و پرورش نتوانست تا پایان اسفندماه معوقات فرهنگیان را به صورت کامل پرداخت کند، - قائم مقام وزیر آموزش و پرورش از پیگیری های انجام شده و مساعدت مدیران سازمان برنامه و خزانه برای پرداخت بخشی از معوقات فرهنگیان از 5 فروردین به حساب آن ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در حالیکه امسال نیز مانند سال هایگذشته آموزش و پرورش نتوانست تا پایان اسفندماه معوقات فرهنگیان را به صورت کامل پرداخت کند، امروز امیرعلی نعمت الهی قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: با مذاکره ای که با الهیار معاون وزیر آموزش و پرورش داشتم، ضمن پوزش از تأخیر، همچنان که قبلاً قول داده شده بود در آخرین ساعات سال 97 با پیگیری مسئولان وزارتخانه و مساعدت مدیران سازمان برنامه و خزانه، بخشی از معوقات فرهنگیان تأمین شد که از 5 فروردین به حساب آن ها واریز می شود.

وی در ادامه نوشت: بخشی از معوقات خرید خدمات، حق التدریس، کمک هزینه مدارس مناطق محروم و شبانه روزی ها از جمله این مطالبات است.

همچنین علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش امروز در گفت وگویی با شبکه خبر اظهار کرد: سال مالی 97 را در حالی به پایان رساندیم که بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز بخشی از معوقات فرهنگیان از 5 فروردین

واریز بخشی از معوقات فرهنگیان از 5 فروردین