مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 فروردین 1398 ساعت 17:012019-03-22اقتصادي

سامانی خبر داد اختصاص 20 میلیارد جهت مدیریت بحران اولیه به 4 استان سیل زده


با دستور رحمانی فضلی، رییس سازمان مدیریت بحران کشور جهت مدیریت میدانی و نظارت کافی، در مناطق سیل زده استان های گلستان و مازندران حضور داشته اند و با پیگیری های وزیر کشور اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان به 4 استان تحت تاثیر جهت اقدامات .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اشاره به وقوع سیل در 4 استان گلستان، مازندران، سمنان و خراسان شمالی در پی بارندگی های شدید در روزهای اخیر گفت: بر اساس پیش بینی ها و گزارش هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل در تعدادی از استانها؛ ستاد مدیریت بحران در استان ها و شهرستان های متاثر از سیل قبل از وقوع حادثه تشکیل شد تا برنامه ریزی و پیش بینی های لازم جهت مقابله با این موضوع اتخاذ شود که در همین ارتباط هشدارهای لازم قبل از وقوع سیل به مناطق هدف اعلام شد.

وی در ادامه افزود: براساس گزارش های دریافتی میزان بارندگی در استان گلستان در 3 روز اخیر معادل 70 درصد میزان بارش ها در یک سال گذشته بود که خساراتی را به هموطنان عزیزمان وارد ساخت.

وی ضمن ابراز همدردی با مردم این چهار استان که در ایام نوروز و سال نو دچار سختی و خسارت های مالی شدند گفت: دستگاه های اجرایی و درمانی و خدماتی، نیروهای هلال احمر، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در حال ارائه خدمات به مردم در این مناطق هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانی خبر داد اختصاص 20 میلیارد جهت مدیریت بحران اولیه به 4 استان سیل زده

سامانی خبر داد اختصاص 20 میلیارد جهت مدیریت بحران اولیه به 4 استان سیل زده