مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 فروردین 1398 ساعت 16:052019-03-22اقتصادي

ایجاد دو شکاف در خط راه آهن آق قلا جهت هدایت آب به دشت


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: در حال حاضر با ایجاد دو شکاف در خط راه آهن آق قلا، در حال هدایت آب به سمت دشت هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میرمحمد غراوی پس از جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران در فرمانداری آق قلا در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی 5 روز گذشته به میزان 70 درصد بارش سالیانه استان باران باریده است.

سیلاب از شرق استان حرکت خود را به سمت غرب طی کرده است.

وی افزود: سیلاب از گنبد کاووس هدایت شد و الان عمده مشکل در آق قلا است چرا که ظرفیت گرگانرود 120 متر مکعب در ثانیه است اما حجم آب بسیار بیش از این مقدار است.

غراوی بیان کرد: سطح آب در شهرستان آق قلا از 10 تا 50 سانتی متر است و سعی داریم آب داخل شهر را طی 48 الی 72 ساعت آتی تخلیه کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان تاکید کرد: خوشبختانه خسارت جانی نداشته ایم اما خسارات مالی فراوانی به منازل مسکونی و زمین های کشاورزی وارد آمده است.

وی با اشاره به اینکه اسکان موقت، توزیع غذا و پوشاک و اقلام مصرفی در حال انجام است، گفت: طی 4 ساعت آینده آب به شهرستان گمیشان می رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان تصریح کرد: ضمن تقدیر از همراهی تمام دستگاه ها و نهادها، مشارکت همه مردم قابل تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دو شکاف در خط راه آهن آق قلا جهت هدایت آب به دشت

ایجاد دو شکاف در خط راه آهن آق قلا جهت هدایت آب به دشت