مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 ساعت 14:102019-03-21اجتماعي

مرگ 77 نفر در تصادفات 3 روز گذشته


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از مرگ 77 نفر در صحنه تصادفات رانندگی طی 72 ساعت گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار کمال هادیانفر در اولین روز از سال جدید در بازدید از قرارگاه نوروزی پلیس راه البرز با بیان این که طی 72 ساعت گذشته 77 نفر در کشور بر اثر حوادث رانندگی در صحنه جان خود را ازدست داده اند گفت: همچنین دراین مدت بیش از 1700 نفر مصدوم شدند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی اضافه کرد: طبق بیش بینی های انجام شده نوروز امسال بیش از 10 درصد افزایش سفرهای برون شهری را متصور هستیم که مسئولیت پلیس در این شرایط بیشتر خواهد بود هرچند که نیروهای پلیس با آمادگی کامل در جاده های کشور مشغول خدمت رسانی هستند.

وی خاطرنشان کرد: براساس آمارها 40 درصد از تصادفات رخ داده در جاده های کشور در این مدت مربوط به واژگونی وسیله نقلیه و بیش از 20 درصد مربوط به عدم کنترل وسیله نقلیه از سوی رانندگان و بقیه سایر موارد بوده است.

هادیان فر افزود: امسال با توجه به اینکه شرایط جوی نامساعد در غرب، شرق و شمال کشور وجود دارد و سطح زمین لغزنده است باعث شده تا تصادفات این چنینی افزایش یابد.

وی افزود: مسافران حین سفر مدیریت زمان، توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی و استفاده از کمربند ایمنی از سوی تمام سرنشینان خودرو را مدنظر قرارداده تا شاهد کاهش حوادث رانندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 77 نفر در تصادفات 3 روز گذشته

مرگ 77 نفر در تصادفات 3 روز گذشته