مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 17:152019-03-20اقتصادي

تحلیلی بر صنعت خودرو و حمل ونقل جهان


مجموعه اتفاقات مهمی در صنعت خودرو و حمل ونقل جهان در سال 1397 رخ داده است که از جمله آنها می توان به قرارداد همکاری میان ایران و هند برای مدیریت و توسعه بندر چابهار، - شکستن رکورد فروش خودروسازی فولکس واگن و احتمال جایگزینی هواپیماهای بویینگ و ایرباس با نمونه های سوخو 100 ساخت روسیه اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این گزارش که به بررسی و مرور مختصری بر مجموعه اتفاقات مهمی که در سال جاری بر صنعت خودروسازی و حمل و نقل جهان به وقوع پیوسته می پردازد.

یکی از اخبار مهم فرودین ماه این بود که گروه خودروسازی فولکس واگن علی رغم رسوایی خودروهای دیزلی تولیدی خود در سال 2015 میلادی، توانست رکورد فروش سه ماهه نخست سال 2018 را بشکند.

در سال 2015 میلادی رسوایی پرونده خودروهای آلاینده فولکس واگن آلمان برای نخستین بار در ایالات متحده آمریکا افشا شد؛ چرا که پس از آزمایش های صورت گرفته مشخص شد نرم افزار مدیریت میزان آلایندگی موتور خودروهای دیزلی این شرکت در آمریکا دستکاری شده است.

فولکس واگن پس از اعتراف به تقلب، به پرداخت 4.

3 میلیارد دلار جریمه محکوم شد و هنوز هم با مشکلات حقوقی در آلمان، آمریکا و سراسر جهان مواجه است.

این شرکت 22 میلیارد یورو را برای پرداخت خسارات حاصل اختصاص داده و همچنان هم به ایجاد آلودگی در محیط زیست در جهان متهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلی بر صنعت خودرو و حمل ونقل جهان

تحلیلی بر صنعت خودرو و حمل ونقل جهان