مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 13:352019-03-20حوادث

اطفای 93 مورد حریق در چهارشنبه سوری قم


مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در چهارشنبه سوری قم، 93 اطفای حریق در مناطق مختلف قم انجام شد.

- حمید کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با ارائه گزارشی از وضعیت عملیات ها در شب چهارشنبه سوری عنوان کرد:بیش از هزار مورد تماس تلفنی از ساعت 17تا2 بامداد با مرکز فرماندهی 125 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم انجام گرفت.

سخنگوی آتش نشانی قم افزود: با توجه به تماس های صورت گرفته، در چهارشنبه سوری قم، 93 اطفای حریق در مناطق مختلف قم انجام شد.

وی اظهار کرد: عمده حوادث در چهارشنبه سوری شامل آتش زدن ضایعات و چوب و لاستیک بود، همچنین در این حوادث،آتش سوزی سه اصله درخت نیز گزارش شد.

کریمی با اشاره به اهمیت اقدامات پیشگیرانه در کاهش حوادث در چهارشنبه سوری بیان کرد: با عنایت به اقدامات پیشگیرانه و آموزشی در روزهای قبل در سطح شهر مخصوصاً مدارس امسال شاهد برگزاری چهارشنبه سوری کم خطر بودیم.

وی گفت: این حوادث بعضا در روشن کردن حریق از نوع ضایعات بود، امید است بتوانیم با فرهنگ سازی در سال های آینده همین ایجاد حریق سنتی در مکانهایی که مزاحمت برای تردد شهروندان و مزاحمت برای مردم عزیز نداشته باشد، فراهم شود.

سخنگوی آتش نشانی قم عنوان کرد: در این عملیات های اعزامی متاسفانه پنج خودروی عملیاتی سازمان مورد اصابت موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفای 93 مورد حریق در چهارشنبه سوری قم

اطفای 93 مورد حریق در چهارشنبه سوری قم