مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 12:462019-03-20بين الملل

آمریکا بار دیگر همکاران اقتصادی ایران را تهدید کرد


یک مقام ارشد آمریکایی با بیان اینکه واشنگتن طرف های همکار با ایران را تحت نظر دارد، شرکت ها و افرادی را که برای دور زدن تحریم های ضدایرانی آمریکا تلاش کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مقام ارشد آمریکایی در مصاحبه با یکی از رسانه های این کشور به تهدید مجدد همکاران اقتصادی ایران پرداخت و مدعی شد که شرکت های اروپایی تمایلی به همکاری با ایران ندارند.

دیوید پیمان مدیر ایرانی تبار بخش امور مالی و تحریم های وزارت خارجه آمریکا در گفت وگو با شبکه صدای آمریکا در  زمینه رصد تردد کشتی هایی که نفت ایران  را به خارج از کشور انتقال می دهند، گفت: ما از نزدیک انتقال کشتی به کشتی نفت ایران برای دور زدن تحریم های آمریکا را زیر نظر داریم  و برای حصول اطمینان از این که دولت های دیگر نیز انتقال نفت کشتی به کشتی در سواحل ایران را زیر نظر دارند، با آن ها همکاری مستقیمی داریم.

وی در ادامه گفت، مقام های آمریکا با صاحبان کشتی، مدیران، شرکت های بیمه و وام دهندگان مرتبط با کشتی هایی که نفت ایران را  در دریا مخفیانه انتقال می دهند، برخورد خواهند کرد.

این مقام وزارت خارجه آمریکا افزود: اگر در اقدام برای فرار [از تحریم ها]، که واقعا بدترین نوع نقض تحریم های ایالات متحده است، مشارکت داشته باشید، شما را مسئول برخواهیم شمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا بار دیگر همکاران اقتصادی ایران را تهدید کرد

آمریکا بار دیگر همکاران اقتصادی ایران را تهدید کرد