مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 12:252019-03-20فرهنگي

برنامه پخش سریال طنز «نون.خ» از تلویزیون


با آغاز پخش سریال طنز «نون.

خ» از امروز 29 اسفند و اعلام برنامه پخش آن از تلویزیون، مهدی فرجی تهیه کننده این سریال از پایان تصویربرداری این مجموعه در سومین روز از سال جدید خبر داد.

- با آغاز پخش سریال طنز نون.

خ از امروز 29 اسفند و اعلام برنامه پخش آن از تلویزیون، مهدی فرجی تهیه کننده این سریال از پایان تصویربرداری این مجموعه در سومین روز از سال جدید خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پروژه، مهدی فرجی، تهیه کننده این سریال گفت: ضبط سکانس های باقی مانده از مجموعه در لوکیشن فرودگاه مهرآباد ادامه دارد و طبق برنامه ریزی ها، تصویربرداری سوم فروردین تمام خواهد شد.

او افزود: نون.

خ یک طنز اجتماعی است که در کنار پرداختن به معضلات اجتماعی، کاراکترهایش را در بستری از کمدی شریف و اخلاقی درگیر اتفاقات کمیکی می کند تا با ایام نوروز و حال و هوای شاد این روزها نیز متناسب باشد.

ضمن اینکه جا دارد از همکاری های آقای ابوالقاسم امان الهی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان که این سریال هم با آداب و ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی آن خطه و مردمان باصفایش نزدیکی دارد، در مسیر تولید مجموعه تشکر کنم.

پخش این مجموعه کمدی از امروز چهارشنبه 29 اسفند هر شب حوالی ساعت 22 در شبکه یک آغاز می شود و تکرار آن روز بعد در ساعتهای 1:30 بامداد، 10:55 و 14:45 خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه پخش سریال طنز «نون.خ» از تلویزیون

برنامه پخش سریال طنز «نون.خ» از تلویزیون