مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 12:152019-03-20فرهنگي

برگزاری تورهای رایگان ورامین گردی در ایام نوروز 98


رییس دفتر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ورامین از برگزاری تورهای رایگان ورامین گردی در ایام نوروز 98 خبر داد.

- ژیلا خدادادی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: با هدف معرفی آثار تاریخی به علاقمندان و مسافران نوروزی و با همکاری معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان تهران، تورهای رایگان ورامین گردی در ایام نوروز 98 برگزار می شود که طی آن گردشگران از آثاری نظیر مسجدجامع، برج علاءالدوله و امامزاده یحیی بازدید می شود.

رییس دفتر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ورامین ادامه داد: این تورهای رایگان از روز سوم تا نهم فروردین ماه و از ساعت 8 صبح تا 15 ظهر برگزار می شود و اتوبوس های گردشگری از میادین اصلی ورامین پذیرای مسافران بوده و در زمان اجرای تورهای نیمروزه ورامین گردی از میهمانان پذیرایی نیز می شود.

وی تصریح کرد: مسیر های مختلفی برنامه ریزی شده و در این تور ها گردشگران به همراه لیدر و راهنما از آثار تاریخی همچون مسجد جامع ، برج علاءالدوله ، امامزاده یحیی (ع) ، امامزاده حسین رازی (ع) ، محراب امامزاده شاه حسین (ع) ، یخچال حصارکوچک ، آب انبار قلعه بلند و آثار تاریخی و جاذبه های طبیعت گردی روستای هدف گردشگری خاوه بازدید خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تورهای رایگان ورامین گردی در ایام نوروز 98

برگزاری تورهای رایگان ورامین گردی در ایام نوروز 98