مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 10:512019-03-20سياسي

اخبار راهیان نور کلنگ یادمان هفت تپه زده شد


کلنگ ساخت یادمان دو شهید گمنام هفت تپه با حضور سردار بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران، سردار شاهچراغی فرمانده سپاه قم، مسؤولان محلی، استانی و عشایر منطقه زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استان مازندران، محمدرضا الله یاری راوی و پیشکسوت جهاد و شهادت منطقه شلمچه  در جمع خبرنگاران گفت: نقطه آغازین و پایان 8 سال دفاع مقدس در خاک شلمچه وجه تمایز آن با دیگر نقاط عملیاتی است.

وی با بیان اینکه شلمچه بنا بر فرموده مقام معظم رهبری قطعه ای از بهشت و محلی است فرشتگان الهی برخاکش تقرب می جویند، اظهار کرد: شلمچه نه تنها با نام شهدا شلمچه شد بلکه نقطه آغازین و پایان 8 سال دفاع مقدس در خاک شلمچه است.

الله یاری تصریح کرد: راهیان نور حرکتی عظیم بوده که تأثیرگذار است، امروزه ما شاهد این هستیم که دانش آموزان و دانشجویان کشور برای بازدید از منطقه عملیاتی حضور پیدا کرده و با این مناطق آشنا می شوند.

راوی و پیشکسوت جهاد و شهادت منطقه شلمچه بیان کرد: وظیفه خطیر راویان آشنایی کاروان ها با یادمان ها و مناطق عملیاتی بوده تا به طور کلی جوانان شهدا و حماسه آنان را بشناسند و ما با تدبیر دفاع 40 ساله که از اول انقلاب شروع و تاکنون ادامه دارد در کنار بسیجیان و جوانان این کشور هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار راهیان نور کلنگ یادمان هفت تپه زده شد

اخبار راهیان نور کلنگ یادمان هفت تپه زده شد