مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 10:212019-03-20سياسي

لغو رژیم روادید ازبکستان برای اتباع امارات


رییس جمهور ازبکستان فرمانی صادر کرد که بر اساس آن از تاریخ امروز 20 مارس اتباع امارات می توانند بدون روادید به این کشور سفر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، ازبکستان از امروز 20 مارس برابر با 29 اسفند ماه سال 1397 برای اتباع امارات رژیم لغو روادید را به مدت 30 روز اجرا می کند.

شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان فرمان لغو روادید برای شهروندان امارات را امضا کرده است.

همچنین چند بار روادید ورود تا یک سال برای اتباع اماراتی که قصد سفر به ازبکستان با اهداف بازرگانی را دارند در نمایندگی های خارجی این کشور صادر خواهد شد.

این اقدام برای افزایش همکاری های سیاسی، اقتصادی و بازرگانی، علمی و فنی و فرهنگی بین ازبکستان و امارات متحده عربی و همچنین ایجاد فضای مناسب سرمایه گذاری و توسعه پتانسیل گردشگری ازبکستان انجام می شود.

در ازبکستان حدود 100 شرکت با حضور سرمایه سرمایه گذاران امارات متحده عربی در زمینه های تولید منسوجات، مصالح ساختمانی، کنسروهای میوه و سبزیجات، مواد شوینده، صنایع پلی گرافی، عمده فروشی و خدمات فعالیت می کنند.

امارات متحده عربی استقلال این کشور را در تاریخ 26 دسامبر سال 1991 میلادی به رسمیت شناخته و در تاریخ 25 اکتبر سال 1992 میلادی بین این 2 کشور روابط سیاسی برقرار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو رژیم روادید ازبکستان برای اتباع امارات

لغو رژیم روادید ازبکستان برای اتباع امارات