مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 09:502019-03-20اقتصادي

پیک تقاضا برای نفت تا 15 سال دیگر


ویتول که بزرگترین شرکت بازرگانی انرژی مستقل جهان است، پیش بینی کرد تقاضا برای نفت تا 15 سال دیگر به پیک خود خواهد رسید و به گروهی پیوست که درباره ضرورت آماده شدن صنعت انرژی برای گرایش به سوی سوخت های پاک تر هشدار می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، راسل هاردی، مدیرعامل شرکت ویتول اظهار کرد: اگر چه جهان آماده نیست بدون ضربه خوردن رشد اقتصادی، به سوی انرژی تجدیدپذیر حرکت کند اما نقطه انعکاس واضحی پیش رو قرار دارد.

هاردی گفت: ما انتظار داریم که تقاضا برای نفت تا 15 سال آینده و با وجود افزایش فروش خودروهای برقی، رشد کند اما پس از این مدت، رشد تقاضا برای نفت متأثر خواهد شد.

ویتول یکی از شرکت هایی بوده که ارزش چند میلیارد دلاری این شرکت بر پایه رشد سریع تقاضا برای نفت در دو دهه گذشته بود و از این رو اذعان این شرکت به این که پیک تقاضا برای نفت به زودی فرا می رسد، قابل توجه است.

این پیش بینی که همزمان با اعلام حجم تجارت ویتول در سال 2018 اعلام شد، در شرایطی مطرح می شود که میان شرکت های نفتی در خصوص این که آیا سیاست های محیط زیستی و اقدامات برای محدود کردن تغییرات جوی، رشد مصرف نفت را محدود خواهد کرد، اختلاف نظر وجود دارد.

ویتول اعلام کرد 7.

4 میلیون بشکه در روز نفت و محصولات نفتی در سال میلادی گذشته معامله کرده که اندکی بیشتر از 7 میلیون بشکه در روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیک تقاضا برای نفت تا 15 سال دیگر

پیک تقاضا برای نفت تا 15 سال دیگر