مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 01:512019-03-19حوادث

فرمانده انتظامی سمنان: کشف مواد محترقه در سمنان کاهش یافت


فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کشفیات مواد محترقه در سمنان نسبت به سال قبل کاهش داشته است.

- سرهنگ غلامحسن پاکدامن در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: برنامه ریزی هایی در زمینه چهارشنبه سوری و زمان تحویل سال در سمنان انجام شده بود و نگاه ناجا نسبت به چهارشنبه سوری، نگاه اجتماعی است و نگرش امنیتی در این زمینه نداریم.

وی ادامه داد: با شادی مردم مخالف نیستیم؛ ولی در کنار آن، با مقابله کنندگان با نظم عمومی و خسارت زنندگان به اموال عمومی و شخصی به طور شدیدی برخورد می کنیم و در این راه یک طرح پنج وضعیتی ترسیم شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان، مباحث انتظامی، امنیتی، ترافیکی، اجتماعی و نظارتی را از ابعاد این طرح برشمرد و تصریح کرد: باید می توانستیم برنامه ریزی مناسبی انجام دهیم و برای این کار نقاط آلوده شهر را شناسایی کردیم.

پاکدامن تأکید کرد: از افرادی که از قبل سابقه تهیه و توزیع و استفاده از مواد محترقه را داشتند، تعهد اخذ شده بود تا این کار را انجام ندهند؛ محل های آلوده و تولید غیرمجاز، صنعتی و دست ساز را نیز شناسایی کردیم و پلیس ورود پیدا کرد و کشفیاتی داشت.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی خوبی با دستگاه قضایی داشتیم، اضافه کرد: قرار شده بود افرادی که در ایام چهارشنبه آخر سال در این رابطه دستگیر شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی سمنان: کشف مواد محترقه در سمنان کاهش یافت

فرمانده انتظامی سمنان: کشف مواد محترقه در سمنان کاهش یافت