مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 01:412019-03-19اقتصادي

خرید باتری صبا به قیمت درب کارخانه از امداد باتری


باتری صبا به عنوان محصول برتر شرکت صبا باتری بوده و نیز دارای 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آگهی و تبلیغات خبرگزاری فارس، شرکت امداد باتری نمایندگی فروش باتری صبا و خدمات پس از فروش این باتری را از شرکت صبا باتری اخذ نموده و در زمان بروز اشکال در سیستم برق خودرو مشتریان می توانند به راحتی با یک تماس با شماره 33361136 از خدمات شرکت امداد باتری جهت دریافت باتری صبا بهره مند گردند.

خرید باتری ماشین شرکت صبا باتری از بزرگ ترین و مشهورترین تولید کنندگان باتری ماشین در سطح کشور است که توانسته است با تولید محصولات متنوع از جمله باتری واریان جوابگوی نیاز مشتریان عزیز باشد.

برند واریان از بهترین و با کیفیت ترین باتری های شرکت صبا باتری است که دارای 12 ماه گارانتی تعویض بوده و پس از فعال سازی گارانتی قابل پیگیری توسط مشتریان عزیز است.

لازم به ذکر است جهت استفاده از گارانتی باتری صبا داشتن کارت گارانتی الزامی بوده و پس از مهر کردن کارت گارانتی توسط نماینده فروش خدمات آن در همه جای ایران قابل استفاده خواهد بود.

شرکت امداد باتری جزو تعداد محدودی از شرکت های ثبت شده در فروش اینترنتی باتری در ایران و دارای نمایندگی باتری صبا از شرکت صبا باتری و هم چنین دارای گواهی خدمات پس از فروش باتری صبا بوده و آماده ثبت درخواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید باتری صبا به قیمت درب کارخانه از امداد باتری

خرید باتری صبا به قیمت درب کارخانه از امداد باتری