مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 01:202019-03-19ورزشي

فراز و نشیب فدراسیون فوتبال در سالی که گذشت


فدراسیون فوتبال روزهای پر فراز و نشیبی را در سال 97 سپری کرد و ضمن رسیدن به عناوین مهم، در بخش های مختلفی هم با شکست مواجه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فوتبال ایران در سال 97، روزهای پرفراز و نشیبی را طی کرد که اوج آن موفقیت تیم ملی و فرود آن مناقشه با دولت و قانون گذاران بر سر منع بکارگیری بازنشستگان و جدایی کی روش از ایران بود.

فدراسیون فوتبال ایران به عنوان متولی فوتبال نقش مهمی در اتفاقات این رشته پرطرفدار داشت که در ادامه به بررسی عملکرد این نهاد فوتبالی می پردازیم: *قانون بازنشستگی و تکاپوی فدراسیون نشین ها برای ماندن تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان در نیمه دوم سال 97 به معضلی بزرگ برای اهالی عمدتاً بازنشسته فدراسیون فوتبال تبدیل شد.

کشمکش های زیادی در تفسیر این قانون و اجرای آن در فدراسیون فوتبال وجود داشت.

اصرار اهالی فدراسیون بر غیر دولتی بودن این نهاد با وجود دریافت بودجه کلان از وزارت ورزش، به چالشی بزرگ تبدیل شد و تاکید نهادهای دولتی مبنی بر اجرای قانون در فدراسیون فوتبال، به تقابل قانون گذاران و فدراسیون نشین ها تبدیل شد.

با این وجود این مشکل با دخالت وزارت ورزش و تفسیر متفاوت قانون در فدراسیون فوتبال باعث شد تا ادعای بازنشستگان فدراسیون فوتبال به کرسی بنشیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراز و نشیب فدراسیون فوتبال در سالی که گذشت

فراز و نشیب فدراسیون فوتبال در سالی که گذشت