مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 00:152019-03-19حوادث

پایان آرام چهارشنبه سوری 97


چهارشنبه سوری سال 97 در حالی به پایان رسید که تمامی آمارها و شاخص ها از کاهش چشمگیر حوادث، مصدومان و اتفاقات در این شب حکایت دارد.

- سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران بزرگ در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مراسم امشب چهارشنبه سوری نیز در تهران به پایان رسید و آمارهای ما نشان می دهد که این شب در مقایسه با مدت مشابه سال های قبل شبی آرام تر و امن تر بود به طوری که حدود 50 درصد مصدومان در سطح تهران کاهش داشته است.

همچنین در بسیاری از حوادث و وقایع این شب نیز کاهش چشمگیری داشتیم.

رحیمی با بیان اینکه در مجموع حدود 25 نفر از هنجار شکنان در این شب دستگیر شدند، گفت: طبق آمارهای ما بیش از 50 نفر نیز در تهران دچار مصدومیت شدند که مصدومیت اکثر آنان به شکل سرپایی درمان شده اما چند نفری همچنان در بیمارستان بستری هستند.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه چهار مأمور پلیس شامل سه افسر کادر و یک نیروی وظیفه نیز در این شب مصدوم شدند، گفت: افرادی که اقدام به پرتاب نارنجک دست ساز به سمت مأموران پلیس کرده بودند از سوی همکاران من شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با قدردانی از مشارکت و همراهی شهروندان با پلیس اظهار کرد: انصافاً مردم به خوبی رعایت کرده و با پلیس و دیگر دستگاه ها همکاری داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان آرام چهارشنبه سوری 97

پایان آرام چهارشنبه سوری 97