موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق - تأمين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان تأمين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حجت الاسلام والمسلمين - همسان سازي حقوق - ارتش رژيم صهيونيستي - جوايز موسيقي گرمي - خدمات شهري شهرداري همدان - رييس كميته اسراي يمن - سردار بزرگ - پزشك تراكتور - مقابله با بحران - شوهر ايده آل - بيمه بيكاري - سقوط به دسته اول - ميراث هاي جهاني - پروژه نفوذ - سينماي غرب اصفهان - هيات نظارت بر نمايندگان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 20:302019-03-19سياسي

پیام نوروزی جمعیت زنان مسلمان نواندیش


جمعیت زنان مسلمان نواندیش به مناسبت فرا رسیدن سال نو، بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بخش هایی از این بیانیه به شرح زیر است: بار دیگر بهار با هزار شور و امید، پایان زمستان را نوید می دهد و ما را به نوروز و روز نو، به خانه تکانی و سلامی نو به زندگی فرا می خواند.

ما ساکنان خانه ی بزرگ ایران، از رهبران، مسئولان و کارگزاران تا شهروندان عادی، آیا برای خانه تکانی و نو شدن، دعوت بهار را لبیک گفته ایم؟ ایران ما امروز در شرایطی خاص قرار دارد، از تهدیدهای بیگانگان گرفته تا عدم انسجام و یگانگی در سیاستگذاری داخلی و خارجی؛ از مشکلات عدیده ی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تا معضلات کمرشکن اقتصادی که زندگی را بر آحاد مردم این کشور دشوار و طاقت فرسا کرده است….

امیدواریم در سال نو، مسئولان، مدیریت جامعه را از فضای بی انگیزگی کنونی، که کشور را در معرض فرسایشی آسیب زا قرار داده، خارج کنند و دولت منتخب مردم، با پاسخگویی به نقدهای وارده، در مورد عملکرد خود و بیان شفاف موانع و مشکلات، از سرمایه ی اعتماد ملی پاسداری کند و با تمام توان در مسیر رفع نارسایی ها و معضلات اجتماعی و اقتصادی کشور گام بردارد.

امیدواریم در سال نو، مجلس شورای اسلامی در انجام وظایف نظارتی خود، برای رصد عملکرد نهادها و مسئولین، و سنجش انطباق آنها با قوانین، با جدیت و شجاعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام نوروزی جمعیت زنان مسلمان نواندیش

پیام نوروزی جمعیت زنان مسلمان نواندیش