مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 13:102019-03-19سياسي

لزوم تسریع در فاز اجرایی طرح انتقال آب خزر به فلات مرکزی


استاندار سمنان بر ضرورت آغاز هر چه سریع تر مراحل اجرایی طرح انتقال آب خزر به فلات مرکزی و استان سمنان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- علیرضا آشناگر در آخرین جلسه شورای اداری استان و آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد: تامین منابع آبی لازمه تداوم رشد و توسعه استان بود و تصویب طرح انتقال آب خزر به کویر مرکزی عیدی خوبی از سوی دولت و مجلس به مردمان کویر مرکزی بود.

وی با تقدیر از زحمات زندیه وکیلی معاون پیشین عمرانی استاندار و قدرت الله ابک قریب به یک سال سرپرستی معاونت هماهنگی امور عمرانی را عهده دار بوده به ابراز رضایت از عملکرد آنها پرداخت و گفت: انتخاب مدیران بدون توجه به گرایش سیاسی افراد صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه ملاک بنده در انتخاب معاونین، همکاران و مدیران، رنگ و بوی حزبی و سیاسی و ارتباطات دوستانه نیست اضافه کرد: هرکسی که به عنوان همکار در مجموعه سمنان شروع به کار می کند باید از مدیران با تجربه نظام جمهوری اسلامی باشند .

آشناگر بر ضرورت استفاده از مدیران جوان تاکید و خاطرنشان کرد: باید زمینه پرورش نیروهای جوان را برای به دست گیری مسئولیت های مهم آماده کنیم .

وی از معاون جدید امور عمرانی استاندار به عنوان مدیری با انگیزه و مجرب نام برد و افزود: یقین داریم که مهندس فجری با تجربه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در فاز اجرایی طرح انتقال آب خزر به فلات مرکزی

لزوم تسریع در فاز اجرایی طرح انتقال آب خزر به فلات مرکزی