مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 13:102019-03-19اقتصادي

چگونه می توان آب را نجات داد؟


مدیرعامل سابق شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: در شرایط فعلی باید با مدیریت آب های زیر زمینی و کنترل سیلاب و ذخیره سازی آب منابع آبی کشور را مدیریت کرد، - در غیر این صورت مشکلات متعددی در کشور به وجود می آید.

الماس وندی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت بارندگی ها در کشور گفت: نسبت به متوسط 57 سال گذشته میزان بارش ها با رشد قابل توجهی رو به رو بوده که این مسئله بیانگر این است که در برخی از سال ها ممکن است کشور دچار ترسالی و در بخشی سال ها دچار خشکسالی شود.

وی ادامه داد: با توجه به اقلیم خشک و نیمه خشک که در کشور ما حاکم است باید گفت ایران شرایط نامتناسبی از نظر سیلاب دارد به گونه ای که چهارمین کشور در سطح دنیا در زمینه سیلاب شناخته شدیم به همین دلیل می بایست تمهیداتی در حوزه ذخیره آب صورت گیرد.

مدیرعامل سابق شرکت مدیریت منابع آب ایران با تاکید بر این مسئله که باید با ایجاد سازوکاری در سال های پر آب نسبت به ذخیره آب اقدام کرد به گونه ای که بتوان در سال های کم آب از آب ذخیره شده استفاده شود اظهار کرد: در تمام کشورهای دنیا که دارای سیلاب های مخرب هستند این مسئله به عنوان یک اصل شناخته شده که باید برای جلوگیری از خسارات ناشی از این مسئله اقداماتی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه می توان آب را نجات داد؟

چگونه می توان آب را نجات داد؟