مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 12:352019-03-19اجتماعي

خاطره سالی با هوای سالم در ذهن ها می ماند


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه اگرچه همه ایرانیان این روزها از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج می برند، اما حداقل تهرانی ها امسال هوایی سالم را نفس کشیدند گفت: - یادداشت معاون شهردار تهران به شکرانه سالی با کوه های پربرف خاطره سالی با هوای سالم در ذهن ها می ماند معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه اگرچه همه ایرانیان این روزها از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج می برند، اما حداقل تهرانی ها امسال هوایی سالم را نفس کشیدند گفت: خاطره این یک سال هوای سالم و تقریبا مشاهده ی هرروزه کوه های پر برف در پاییز و زمستان، زیر آسمان آبی، در ذهن مردم تهران می ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن پورسید آقایی در یادداشتی که آن را در اختیار خبرگزاری ایسنا قرار داده است نوشت: این روزها روزهای خوبی برای مردم تهران است.

اگرچه همه ایرانیان این روزها از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج می برند، اما حداقل تهرانی ها امسال هوایی سالم را نفس کشیدند و از این جهت، هوای تهران کیفیتی بی سابقه را از سر گذراند.

این روزهای سخت و تحریم و مشکلات هم می گذرد، اما خاطره این یک سال هوای سالم و تقریباً مشاهده ی هرروزه کوه های پر برف در پاییز و زمستان زیر آسمان آبی، در ذهن مردم تهران می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره سالی با هوای سالم در ذهن ها می ماند

خاطره سالی با هوای سالم در ذهن ها می ماند