مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 11:452019-03-19بين الملل

افزایش شمار تلفات غیرنظامیان در یمن پس از توافقنامه آتش بس استکهلم


شورای پناهندگان نروژ از افزایش تعداد قربانیان غیر نظامی در دو شهر حجه و تعز یمن از زمان اجرایی شدن آتش بس در الحدیده و توافقنامه استکهلم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری اخبار الیمن، این شورا در ارزیابی حملات علیه غیر نظامیان در سه ماهه اخیر گفت: تعداد قربانیان در حجه و تعز از زمان اجرای آتش بس در الحدیده و توافقنامه استکهلم دوچندان شده است بطوریکه 164 و 184 تن به ترتیب در این دو شهر کشته شده اند.

محمد عبدی، رییس قطری این شورا گفت: در حالیکه خشونت و حملات هوایی در شهر الحدیده طی ماه های اخیر به شکل گسترده ای کاهش یافته اما درگیری در دیگر بخش های کشور شدت یافته است که تاثیر ویران کننده ای بر غیر نظامیان دارد.

به گفته وی، بعد از چهارسال جنگ همچنان غیر نظامیان روزانه در معرض قتل و آسیب در منازل و خودروها و در بازارها و محل کار قرار می گیرند بطوریکه از 18 دسامبر سال گذشته میلادی تاکنون 788 غیر نظامی در تمام مناطق کشور در پی بمباران کشته و زخمی شدند.

این شورا افزود، حدود1,631 خانه، 385 مزرعه، 47 مغازه و 13 مدرسه در طول این مدت هدف حمله قرار گرفتند که این امر وضعیت انسانی را بدتر کرده و موجب قحطی و ترک مدارس از سوی کودکان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شمار تلفات غیرنظامیان در یمن پس از توافقنامه آتش بس استکهلم

افزایش شمار تلفات غیرنظامیان در یمن پس از توافقنامه آتش بس استکهلم