مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اسفند 1397 ساعت 21:512019-03-18سياسي

رییس اتاق بازرگانی لرستان: قانون چک به مدت یک سال تعلیق شد


مصوبه شورای تأمین استان مبنی بر تعلیق قانون چک از 25 اسفند 97 تا اسفند 98 اجرایی است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حسین سلاحورزی در جلسه ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی که در سالن جلسات اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار کرد: بخشی از مشکلات واحدهای اقتصادی لرستان در سال 97 به واسطه حمایت و همکاری قضایی برطرف شده است.

وی افزود: واقعیت این است که اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم اجزای حاکمیت در سالی که همراه با تشدید تحریم ها و فشار اقتصادی همراه بود تمام تلاششان این بود که کمترین فشار بر مردم تحمیل شود اما در مجموع سال 97 سال خوبی نبود.

رییس اتاق بازرگانی لرستان عنوان کرد: امیدواریم سال 98 شرایط برای همه به ویژه واحدهای اقتصادی و بنگاه های تولیدی که نقش مهمی در اشتغال و تأمین نیازهای کشور دارند مطلوب شود.

سلاحورزی در ادامه گفت: در جلسه گذشته شورای گفت وگو پیشنهادی را دبیرخانه شورای گفت وگوی دولت به بخش خصوصی تأکید کرده بود مبنی بر اینکه بخشی از محدودیت و محرومیت ماده 4 قانون چک جدید با تصمیم شورای استان به حالت تعلیق درآید که در شورای تأمین استان تأیید شد.

وی افزود: اما این مصوبه بیشتر رأی فعالان اقتصادی واقعی و مدیران بنگاه هایی است که با اشتغال درگیر هستند و اخلال در کارهای بانکی ممکن است منجر به عدم فعالیت آن ها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتاق بازرگانی لرستان: قانون چک به مدت یک سال تعلیق شد

رییس اتاق بازرگانی لرستان: قانون چک به مدت یک سال تعلیق شد