مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اسفند 1397 ساعت 19:162019-03-18اجتماعي

به علت ایجاد خطر وقوع سیل؛ جاده بجنورد به جنگل گلستان مسدود شد


رییس پلیس راهور خراسان شمالی با اشاره به بارش باران در جاده بجنورد به جنگل گلستان گفت: این جاده به خاطر ایجاد خطر وقوع سیل مسدود شده است.

- علیرضا حسین زاده در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به بارش باران در سطح خراسان شمالی از روز گذشته اظهار کرد: در پی ایجاد خطر وقوع سیل در مسیر جاده بجنورد به جنگل گلستان این جاده از ساعتی قبل و در ابتدای ورودی جنگل مسدود شده است.

وی علت این امر را ایجاد خطر سیل برای مسافران عنوان کرد و افزود: جاده جایگزین اعلام شده برای تردد از شهرستان های گرمه و جاجرم بوده که مسافران می توانند از این مسیر برای سفر به شمال کشور از خراسان شمالی اقدام کنند.

رییس پلیس راهور خراسان شمالی همچنین به اشاره به بارش برف در برخی از جاده ها و گردنه های کوهستانی استان گفت: برف در گردنه اسدلی واقع در جاده بجنورد به اسفراین در حال بارش است و افرادی که قصد تردد از این مسیر را دارند با تجهیزات لازم و ضروری اقدام به سفر کنند.

وی همچنین از مه گرفتگی در گردنه های بدرانلو شهرستان بجنورد و تنگه ترکمن شهرستان راز و جرگلان نیز خبر داد و افزود: اکثر جاده های خراسان شمالی براثر بارش باران و نزولات جوی دچار لغزندگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به علت ایجاد خطر وقوع سیل؛ جاده بجنورد به جنگل گلستان مسدود شد

به علت ایجاد خطر وقوع سیل؛ جاده بجنورد به جنگل گلستان مسدود شد